Monthly Archives: October 2015

Atitudine fata de greseala !

Toti gresim, este foarte adevarat.
Daca recunostem si ne pare rau pentru asta, inseamna ca facem primul pas in rezolvarea acestei greseli pentru a nu o mai repeta in viitor.
Lucrurile incep sa se complice in momentul in care nu recunosc ca am gresit, desi am facut-o.
Se complica si pentru mine dar se complica si pentru cei fata de care am gresit.
Sunt implicata intr-o situatie ( zic eu) cu o colega- conflict (spune dansa) si de aceea am ales sa scriu acest articol.
Promit ca de fiecare data cand sesizez o greseala (profesional vorbind), o fac pentru ca afecteaza si poate afecta pe multi si in mare masura, apoi singurul scop este de a-i comunica, in ideea de a imbunatatii atitudinea profesionala .
Nu imi plac conflictele, nu imi doresc sa ajung acolo si o sa fac tot ce tine de mine sa aplanez.
Am spus in repetate randuri dragi colegi, daca am gresit sesizati-mi , imi cer scuze si imi pare rau si fac tot ce tine de mine sa rezolv si multumesc pentru sesizare. De fapt este in acord cu “feed-back-ul” pe care e de dorit sa-l primim, in cabinet.
Nu am nimic cu nimeni, nu atac pe nimeni, CI DOAR SESIZEZ PERSONAL, PE CALE AMIABILA,CA S-A GRESIT!
Conform Codului deontologic avem obligatia, daca sesizam o greseala, sa o comunicam personal, pe cale amiabila.
Daca celalalt nu reuseste sa comunice amiabil , nu este problema mea.
Nu imi place sa fac asta, nu caut greseli, dar daca sunt implicata O SA SESIZEZ. Si atat!